می تواند یبوست در کلیه جوانه باعث بیماری حرکت به صفاقی حفره
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می تواند یبوست در کلیه جوانه باعث بیماری حرکت به صفاقی حفره

می تواند در بیماری های کلیوی علت حرکت جوانه به حفره صفاقی یبوست؟ پاسخ آری است، میکروب می تواند راه خود را از روده به درون صفاق کار می کنند، موجب عفونت یا پریتونیت. بنابراین هنگامی که شما یبوست کردم شما باید آن را به موقع درمان بنابراین برای جلوگیری از بیماری های دیگر است.
علل یبوست در دیالیز صفاقی چیست؟
برای افرادی که دیالیز می آنها ممکن است نیاز به کنترل مصرف مایعات و سبزیجات یا میوه که ممکن است حرکت مدفوع را کاهش دهد، موجب یبوست
برای بعضی از بیماران آنها خیلی ضعف دانید که ورزش به طوری که هم یکی از دلایل است.
برای افرادی که تحت درمان با دیالیز ممکن است آنها برخی از دارو در زمان samae را، و کسانی که داروهای نیز می تواند به یبوست منجر شود.
چگونه برای درمان یبوست در دیالیز صفاقی؟
دانستن علل این بیماری helful است برای حل آن، بنابراین اقدامات مربوط به آن را حل کند. اما بهترین راه این است که ارتباط با دکتر خود به موقع است که می تواند به شما کمک کند کمتر از آن رنج می برند.
راه دیگری برای حل این مشکل این است که برای پیدا کردن بعضی درمان های جایگزین دیالیز وجود دارد، سپس شما نیاز در مورد مشکل عفونت ناشی از آن نگران نباشید. پیوند کلیه و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دو تا از بهترین درمان برای جایگزینی دیالیز، هر دو از آنها می تواند کمک به مردم بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند.
از بالا ما می دانیم که یبوست یکی از شایعترین علائم نارسایی کلیه است، آن را ممکن است با دارو، محدودیت رژیم غذایی و عدم ورزش ایجاد می شود و به همین ترتیب، آن مردم واقعا ناراحت. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی باید با دکتر خود برای حل این مشکل همکاری کنند.
اگر شما هر گونه کمک در درمان یبوست در بیماری کلیه نیاز دارید و یا سوالی دیگر در مورد دیالیز، شما به انجمن خوش آمدید دکتر ما در واتساپ / وایبر تماس بگیرید، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: